Yhteydenotto Kittilän terveyskeskukseen
Sähköinen yhteydenotto terveyskeskukseen
Voit ottaa yhteyttä Kittilän terveyskeskukseen tämän sähköisen lomakkeen avulla, silloin kun sinulle sopii. Yhteydenoton voit tehdä esimerkiksi seuraavissa tilanteissa: liitteiden toimittaminen, yhteydenotto pitkäaikaissairauksien tai uusien oireiden vuoksi, ajanvaraus terveyskeskukseen. Yhteydenoton tehtyäsi olemme sinuun yhteydessä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
- Kittilän kunnassa on käytössä Omaolo -palvelu. Käytössä oleviin oirearvioihin voit tutustua kunnan verkkosivuilla tästä linkistä
- Terveyskeskuksen laboratorio ja koronarokotukset toimivat ajanvarausperiaatteella tästä linkistä
- Reseptien uusinta osoitteesta www.kanta.fi
Jos et voi uusia reseptiäsi Kannassa, voit tehdä uusimispyynnön tämän palvelun kautta tai soittamalla numeroon 0400 356 499.
Kuinka toimin?
Kirjaudu palveluunPalvelun työntekijät
Terveyskeskuksen henkilökunta
Käyttöohje
-
Kirjaudu palveluun
Palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistamista, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia.
-
Täytä yhteydenottolomake
Kun täytät ja lähetät lomakkeen, annat samalla luvan ammattilaisen tarvittaessa pyytää konsultaatiota muualta esim. Lapin keskussairaalasta. Lähettämäsi tiedot kirjataan sairauskertomukseen.
-
Saat ilmoituksen sinulle saapuneesta vastauksesta
Ilmoitus tulee valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi. Siinä ei näytetä asiakassuhteeseen tai sinuun liityvää tietoa.
-
Kirjaudu ja lue saapunut viesti OmaVirtusta
Pääset lukemaan saapuneen viestin tunnistautumalla Omavirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta. Kaikki viestit säilyvät siellä tallessa ja vain sinä pääset sinne.
Tietoa palvelusta
Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa
Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.
Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.
Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.
Tietosuojaseloste
Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)