Vaatii tunnistautumisen

Sähköinen yhteydenotto terveyskeskukseen

Yhteydenotto tarjoaa vaihtoehdon terveyskeskukseen soittoon tai käymiseen. Voit olla yhteydessä pitkäaikaissairauksiin liittyvissä asioissa. Hätä- tai kiiretilanteisiin palvelu ei sovellu. Hätätapauksissa soita 112 ja päivystysasioissa ota yhteyttä meihin puhelimitse numeroon 0858756900. Kun täytät ja lähetät yhteydenottopyynnön terveyskeskukseen, annat samalla luvan ammattilaisen tarvittaessa pyytää konsultaatiota muualta esim. Mehiläinen Länsi-Pohjasta. Lähettämäsi tiedot kirjataan potilastietojärjestelmään. Olemme sinuun yhteydessä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa yhteydenotostasi.

Kuinka toimin?

Kirjaudu palveluun

Sähköinen yhteydenotto tarjoaa vaihtoehdon terveyskeskukseen soittoon tai käymiseen.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Lapin hyvinvointialue
Palvelulupaus kolme arkipäivää
Keskimääräinen vastausaika 0 vrk

Palvelun työntekijät

Terveyskeskuksen henkilökunta

Käyttöohje

  1. Kirjaudu palveluun

    Palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistamista, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia.

  2. Täytä yhteydenottolomake

    Kun täytät ja lähetät lomakkeen, annat samalla luvan ammattilaisen tarvittaessa pyytää konsultaatiota muualta esim. Lapin keskussairaalasta. Lähettämäsi tiedot kirjataan sairauskertomukseen.

  3. Saat ilmoituksen sinulle saapuneesta vastauksesta

    Ilmoitus tulee valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi. Siinä ei näytetä asiakassuhteeseen tai sinuun liityvää tietoa. 

  4. Kirjaudu ja lue saapunut viesti OmaVirtusta

    Pääset lukemaan saapuneen viestin tunnistautumalla Omavirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta. Kaikki viestit säilyvät siellä tallessa ja vain sinä pääset sinne.

Tietosuojaseloste

Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)