Vaatii tunnistautumisen

Mippitiimin verkkoneuvonta

Palvelu on tarkoitettu sinulle, jolla on sovittu asiakkuus Mielenterveyspalvelu MIPPIIN. Voit kysyä palvelusta henkilökohtaista ohjausta ja neuvontaa mielenterveyteesi ja hyvinvointiisi liittyen. Voit olla yhteydessä, kun esimerkiksi haluat keskustella omasta tilanteestasi, saada tietoa laboratoriovastauksistasi tai varata ajan. Neuvonta ja ohjaus ovat luottamuksellista ja maksutonta.

MIPPI-hoitajat vastaavat kysymyksiin ja tarvittaessa he voivat konsultoida lääkäriä. Kysyminen tapahtuu kirjoittamalla ja saat kirjallisen vastauksen asiointitilillesi. Kysymyksiin vastataan tiistaisin ja torstaisin iltapäivällä (huom! ei arkipyhinä). Palveluun pitää kirjautua, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi.

MIPISSÄ voit asioida tiistaisin ja torstaisin myös puhelimitse klo 9–10 tai tulemalla paikan päälle klo 12–14.

Kiireellisessä asiassa ota yhteyttä akuuttitiimiin numeroon 040 715 8400 (Miepä-triage). Palvelu on auki joka päivä ja koko ajan (24/7).

Kuinka toimin?

Kirjaudu palveluun

Verkkoneuvonnasta ja -asioinnista saat henkilökohtaista neuvontaa ja ohjausta. Viestin voit jättää milloin vain.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Lapin sairaanhoitopiiri kuntayhtymä
Palvelulupaus viisi arkipäivää
Keskimääräinen vastausaika 3 vrk
Maksuton

Palvelun työntekijät

Psykiatrian poliklinikan Mippi-tiimin hoitajat

Käyttöohje

  1. Kirjaudu palveluun

    Palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistamista, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi. Klikkaamalla nappia Kirjaudu palveluun siirryt ensin Suomi.fi -tunnistautumispalveluun. Tämän jälkeen siirryt suoraan palveluun. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia.

  2. Kirjoita asiasi

    Voit kysyä henkilökohtaista neuvontaa sekä välittää turvallisesti liitteitä. Viesti menee vain palvelun työntekijöille.

  3. Saat ilmoituksen sinulle saapuneesta vastauksesta

    Ilmoitus tulee valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi. Siinä ei näytetä asiakassuhteeseen tai sinuun liittyvää tietoa. 

  4. Kirjaudu ja lue saapunut viesti OmaVirtusta

    Pääset lukemaan saapuneen viestin tunnistautumalla Omavirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta. Kaikki viestit säilyvät siellä tallessa ja vain sinä pääset sinne.