Neuvola-chat

Palvelu on auki ma-to kello 8-10 ja 12-14, mutta pidämme sitä auki mahdollisuuksien mukaan myös muina aikoina. Keskustelu tapahtuu anonyymina. Jos asian käsittely vaatii henkilötietoja, työntekijämme pyytävät sinua tunnistautumaan suomi.fi-palvelun kautta.

Oliko chat kiinni? Jätä viesti Tornion neuvolaan klikkaamalla tästä.

Neuvola-chat on kiinni kesällä 5.7.-1.8.2021.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Tornion kaupunki
Maksuton

Palvelun työntekijät

Tornion neuvolan henkilökunta; Marianne Junes-Leinonen, osastonhoitaja

Käyttöohje

  1. Paina Kuinka voimme auttaa? -painiketta

    Tämän jälkeen paina vielä näkyviin tulee sinistä nappia.

    Voit joutua odottamaan omaa vuoroa. Odota tällä verkkosivulla. Verkkosivulta poistuminen katkaisee yhteyden chat-palveluun.

  2. Kirjoita viestisi

    Voit keskustella työntekijän kanssa. Tarvittaessa voit laittaa viestisi mukaan liitteitä. Keskustelu tapahtuu anonyymina.

  3. Anna palautetta

    Lopuksi voit antaa palautetta palvelusta.

Mitä tunnistautuminen tarkoittaa?

Jos asian käsittely vaatii tunnistautumisen, työntekijä pyytää tunnistautumaan Suomi.fi-palvelun kautta. Voit tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai sirullisella henkilökortilla.

  • Kun olet tunnistautunut, voit jatkaa keskustelua työntekijän kanssa.
  • Työntekijä näkee nimesi ja henkilöturvatunnuksesi.
  • Keskustelut tallentuvat kuudeksi (6) kuukaudeksi.
  • Jos sinulle ei ole aikaisempaa sosiaalihuollon asiakkuutta, työntekijä avaa sen ja kirjaa tarvittavat tiedot asiakastietojärjestelmään.
  • Jos haluat myöhemmin lukea keskustelut, ne ovat tallentuneet automaattisesti OmaVirtuun. Keskustelut löytyvät kohdasta Viestit.