Neuvola-chat
Palvelu on auki ma-to kello 8-10 ja 12-14, mutta pidämme sitä auki mahdollisuuksien mukaan myös muina aikoina. Keskustelu tapahtuu anonyymina. Jos asian käsittely vaatii henkilötietoja, työntekijämme pyytävät sinua tunnistautumaan suomi.fi-palvelun kautta.
Oliko chat kiinni? Jätä viesti Tornion neuvolaan klikkaamalla tästä.
Tietoa palvelusta
Palvelun työntekijät
Tornion neuvolan henkilökunta; Marianne Junes-Leinonen, osastonhoitaja
Käyttöohje
-
Paina Kuinka voimme auttaa? -painiketta
Tämän jälkeen paina vielä näkyviin tulee sinistä nappia.
Voit joutua odottamaan omaa vuoroa. Odota tällä verkkosivulla. Verkkosivulta poistuminen katkaisee yhteyden chat-palveluun.
-
Kirjoita viestisi
Voit keskustella työntekijän kanssa. Tarvittaessa voit laittaa viestisi mukaan liitteitä. Keskustelu tapahtuu anonyymina.
-
Anna palautetta
Lopuksi voit antaa palautetta palvelusta.
Miten tunnistautuminen tarkoittaa?
Jos asian käsittely vaatii tunnistautumisen, työntekijä pyytää tunnistautumaan Suomi.fi-palvelun kautta. Voit tunnistautua verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai sirullisella henkilökortilla.
- Kun olet tunnistautunut, voit jatkaa keskustelua työntekijän kanssa.
- Työntekijä näkee nimesi ja henkilöturvatunnuksesi.
- Keskustelut tallentuvat kuudeksi (6) kuukaudeksi.
- Jos sinulle ei ole aikaisempaa sosiaalihuollon asiakkuutta, työntekijä avaa sen ja kirjaa tarvittavat tiedot asiakastietojärjestelmään.
- Jos haluat myöhemmin lukea keskustelut, ne ovat tallentuneet automaattisesti OmaVirtuun. Keskustelut löytyvät kohdasta Viestit.