Anonyymi yhteydenotto perhe- ja mielenterveysklinikalle
Kemijärven kaupungin perhe- ja mielenterveysklinikalta saat apua, kun sinulla on huoli jaksamisestasi tai psyykkisestä hyvinvoinnistasi, elämäntilanteesi on haastava tai esimerkiksi päihteiden käyttösi huolettaa sinua. Palvelun kautta voit ottaa yhteyttä perhe- ja mielenterveysklinikan sairaanhoitajaan milloin tahansa anonyymisti eli nimettömästi. Tämä on hyvä vaihtoehto, jos et halua tai pysty tunnistautumaan vahvasti (mobiilivarmenne, pankkitunnukset tai varmennekortti). Kirjoita yhteydenottoon vähintään puhelinnumerosi ja mielellään myös nimesi. Älä kirjoita lomakkeelle arkaluonteisia henkilö- tai terveystietojasi.
Sairaanhoitaja vastaa yhteydenottopyyntöösi soittamalla sinulle kolmen (3) arkipäivän kuluessa. Soitto tapahtuu kello 9-15 välisenä aikana.
• Perhe- ja mielenterveysklinikan sairaanhoitajaan (linkki avautuu uuteen ikkunaan)
• Hätätilanteessa soita 112
Kuinka toimin?
Avaa lomakePalvelun työntekijät
Käyttöohje
-
Avaa lomake
-
Täytä lomake ja napsauta Lähetä-painiketta
Täytetty lomake menee vain palvelun työntekijöille
-
Työntekijät soittavat sinulle
Työntekijät soittavat antamaasi puhelinnumeroon viimeistään 2 arkipäivän päästä
Tietoa palvelusta
Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa
Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.
Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.
Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.
Tietosuojaseloste
Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)