Vaatii tunnistautumisen

Sähköinen yhteydenotto terveyskeskukseen

Sähköisellä yhteydenottolomakkeella voit ottaa yhteyttä terveyskeskukseen silloin kun sinulle parhaiten sopii. Voit olla yhteydessä kaikenlaisissa terveyteen, sairauteen tai esimerkiksi lääkitykseen liittyvissä asioissa. Lähettämäsi tiedot kirjataan potilasasiakirjoihin.

Pyrimme vastaamaan yhteydenottoosi mahdollisimman pian:

  • Kiireellistä reagointia vaativissa asioissa saman päivän aikana, jos olet lähettänyt viestin meille klo 13.00 mennessä
  • Muissa asioissa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa.
  • Päivystysasioissa soita numeroon 040 713 2771.
  • Hätätapauksessa soita 112.

Yhteydenottokaavakkeessa on mahdollisuus myös täyttää kyselyitä alkoholin käyttöön, tupakointiin ja mielialaan liittyen. Kyselyiden tarkoituksena on tavoittaa asiakkaita, joiden terveysongelmiin voitaisiin puuttua ennaltaehkäisevästi terveysneuvonnalla ennen kuin suuria ongelmia kehittyy. Lisäksi tavoitteena on saada kokonaiskuvaa kuntalaisten terveydestä. Kyselyt voi jättää myös myöhemmin vastattavaksi.

OmaKannasta pääset helposti uusimaan reseptisi ja lataamaan koronapassin.

Nettiajanvarauksesta voit varata ajan esim. koronatestiin, koronarokotteeseen, röntgeniin tai spirometriaan.

Kuinka toimin?

Kirjaudu palveluun

Sähköinen yhteydenotto tarjoaa vaihtoehdon terveyskeskukseen soittoon tai käymiseen.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Pellon kunta
Palvelulupaus kolme arkipäivää
Keskimääräinen vastausaika 0 vrk

Palvelun työntekijät

Christoph Bader
Lääkäri
Maria Helin
Sairaanhoitaja
Sami Koistinen
Lääkäri
Anu Lampela
Hoitaja
Teija Petäjäniemi
Hoitaja
Maija Risku
Lääkäri
Heli Rousu
Hoitaja
Teija Ruuskanen
Hoitaja
Arja Södervall
Hoitaja
Saija Turkkinen
Lääkäri
Anne Vuontissalmi
Lääkäri
Minna Välimaa
Hoitaja

Käyttöohje

  1. Kirjaudu palveluun

    Palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistamista, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia.

  2. Täytä yhteydenottolomake

    Kun täytät ja lähetät lomakkeen, annat samalla luvan ammattilaisen tarvittaessa pyytää konsultaatiota muualta esim. Lapin keskussairaalasta. Lähettämäsi tiedot kirjataan sairauskertomukseen.

  3. Saat ilmoituksen sinulle saapuneesta vastauksesta

    Ilmoitus tulee valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi. Siinä ei näytetä asiakassuhteeseen tai sinuun liityvää tietoa. 

  4. Kirjaudu ja lue saapunut viesti OmaVirtusta

    Pääset lukemaan saapuneen viestin tunnistautumalla Omavirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta. Kaikki viestit säilyvät siellä tallessa ja vain sinä pääset sinne.