Yhteydenotto Pellon terveyskeskukseen
Sähköinen yhteydenotto terveyskeskukseen
Sähköisellä yhteydenottolomakkeella voit ottaa yhteyttä terveyskeskukseen silloin kun sinulle parhaiten sopii. Voit olla yhteydessä kaikenlaisissa terveyteen, sairauteen tai esimerkiksi lääkitykseen liittyvissä asioissa. Lähettämäsi tiedot kirjataan potilasasiakirjoihin.
Pyrimme vastaamaan yhteydenottoosi mahdollisimman pian:
- Kiireellistä reagointia vaativissa asioissa saman päivän aikana, jos olet lähettänyt viestin meille klo 13.00 mennessä
- Muissa asioissa viimeistään kahden arkipäivän kuluessa.
- Päivystysasioissa soita numeroon 040 713 2771.
- Hätätapauksessa soita 112.
Yhteydenottokaavakkeessa on mahdollisuus myös täyttää kyselyitä alkoholin käyttöön, tupakointiin ja mielialaan liittyen. Kyselyiden tarkoituksena on tavoittaa asiakkaita, joiden terveysongelmiin voitaisiin puuttua ennaltaehkäisevästi terveysneuvonnalla ennen kuin suuria ongelmia kehittyy. Lisäksi tavoitteena on saada kokonaiskuvaa kuntalaisten terveydestä. Kyselyt voi jättää myös myöhemmin vastattavaksi.
OmaKannasta pääset helposti uusimaan reseptisi ja lataamaan koronapassin.
Kuinka toimin?
Kirjaudu palveluunSähköinen yhteydenotto tarjoaa vaihtoehdon terveyskeskukseen soittoon tai käymiseen.
Palvelun työntekijät
Lääkäri
Sairaanhoitaja
Lääkäri
Lääkäri
Sairaanhoitaja
Sairaanhoitaja
Sairaanhoitaja
Lääkäri
Sairaanhoitaja
Sairaanhoitaja
Lääkäri
Lääkäri
Sairaanhoitaja
Tietoa palvelusta
Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa
Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.
Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.
Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.
Käyttöohje
-
Kirjaudu palveluun
Palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistamista, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia.
-
Täytä yhteydenottolomake
Kun täytät ja lähetät lomakkeen, annat samalla luvan ammattilaisen tarvittaessa pyytää konsultaatiota muualta esim. Lapin keskussairaalasta. Lähettämäsi tiedot kirjataan sairauskertomukseen.
-
Saat ilmoituksen sinulle saapuneesta vastauksesta
Ilmoitus tulee valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi. Siinä ei näytetä asiakassuhteeseen tai sinuun liityvää tietoa.
-
Kirjaudu ja lue saapunut viesti OmaVirtusta
Pääset lukemaan saapuneen viestin tunnistautumalla Omavirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta. Kaikki viestit säilyvät siellä tallessa ja vain sinä pääset sinne.
Tietosuojaseloste
Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)