Pyydä apua
Pyydä apua
Pyydä apua -nappi on lapsiperheille ja nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Nappia painamalla voi pyytää apua, kysyä neuvoa tai jättää yhteydenottopyynnön. Yhteydenottoihin vastaavat lasten, nuorten ja perheiden palveluiden työntekijät.
Voit pyytää apua tai neuvoa omaan tai läheisen tilanteeseen liittyen. Sinuun ollaan yhteydessä viimeistään 1–2 arkipäivän aikana.
Kuinka toimin?
Klikkaa alla olevaa "Pyydä apua" -painiketta, siirtyäksesi lomakkeelle
Palvelun työntekijät
Sosiaaliohjaaja
Jälkihuollon sosiaaliohjaaja
sosiaaliohjaaja
sosiaalityöntekijä
Perheohjaaja
Sosiaalityöntekijä
Palveluohjaaja
sosiaalityöntekijä
Sosiaalityöntekijä
sosiaalityöntekijä
sosiaalityöntekijä
Vs. sosiaalityöntekijä
sosiaalityöntekijä
Perheohjaaja
Palveluesihenkilö
sosiaaliohjaaja
palveluohjaaja
Lastensuojelun sosiaalityöntekijä
Sosiaalityöntekijä
Tietoa palvelusta
Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa
Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.
Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.
Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.
Käyttöohje
-
Täytä Pyydä apua -lomake
Pyydä apua -palvelua voit käyttää ilman tunnistautumista tai kirjautumista. Voit pyytää apua tai palvelua, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain.
Täytä lomakkeelle avautuviin kohtiin nimesi tai nimimerkkisi, yhteystietosi ja kirjoita vapaamuotoinen kuvaus avuntarpeesta.
-
Lopuksi napsauta Lähetä -painiketta
Täytetty lomake menee kunnan vastuualueen työntekijöille. He ottavat yhteyttä ja huolehtivat jatkosta.
Tietosuojaseloste
Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)