Pyydä apua Rovaniemi
Pyydä apua
Pyydä apua on lapsiperheille ja nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Nappia painamalla avautuu yhteydenottolomake, jolla voit kysyä neuvoa tai pyytää apua omaan tai läheisesi tilanteeseen liittyen. Yhteydenottoihin vastaavat Rovaniemen perhekeskuksen työntekijät lasten, nuorten ja perheiden palveluista.
Vastaamme mahdollisimman pian, viimeistään 1–2 arkipäivän aikana.
Kuinka toimin?
Klikkaa alla olevaa "Pyydä apua" -painiketta, siirtyäksesi lomakkeelle
Käyttöohje
-
Täytä Pyydä apua -lomake
Pyydä apua -palvelua voit käyttää ilman tunnistautumista tai kirjautumista. Voit pyytää apua tai palvelua, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain.
Täytä lomakkeelle avautuviin kohtiin nimesi tai nimimerkkisi, yhteystietosi ja kirjoita vapaamuotoinen kuvaus avuntarpeesta.
-
Lopuksi napsauta Lähetä -painiketta
Täytetty lomake menee kunnan vastuualueen työntekijöille. He ottavat yhteyttä ja huolehtivat jatkosta.
Palvelun työntekijät
Rovaniemen perhekeskuksen työntekijät lasten, nuorten ja perheiden palveluista
Tietoa palvelusta
Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa
Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.
Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.
Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.
Tietosuojaseloste
Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)