Anonyymi

Yleistä sosiaali- ja terveysneuvontaa

Huolestuttaako sinua jokin sosiaali- ja terveysasioihin liittyvä asia? Tarvitseeko perheesi tukea arjessa? Käyttäytyykö lapsesi haastavasti? Mietitkö, miten pääsisit elämässäsi eteenpäin tai mistä hakea apua? Tarvitsetko apua päihteisiin liittyvissä pulmissa? Oletko huolissasi kokemasta tai näkemästä lähisuhdeväkivallasta?

Yleisessä sosiaali- ja terveysneuvonnassa annamme henkilökohtaista ja ammatillista neuvontaa nuorten, perheiden, aikuisten, ikäihmisten ja vammaisten asioissa. Palvelu perustuu nimettömyyteen ja henkilökohtaiseen neuvontaan. Näemme vain kirjoittamasi viestin ja asuinkunnan, jotta osaamme paremmin opastaa sinua eteenpäin.

Ota yhteyttä ja hae rohkeasti apua. Me autamme vauvasta vaariin.

Kuinka toimin?

Kirjaudu palveluun

Palvelu on yleistä neuvontaa ja perustuu asiakkaan nimettömyyteen.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Pohjois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus
Palvelulupaus viisi arkipäivää
Keskimääräinen vastausaika 1 vrk
Maksuton

Palvelun työntekijät

Jari Harju
Miestyön tekijä
Maija Hiltula
Sosiaalihuollon erityisasiantuntija
Jaana Jokinen
Kehittämispäällikkö
Anja Karvonen-Kälkäjä
Mikko Keränen
sosiaalityöntekijä
Kaisa Kostamo-Pääkkö
kehitysjohtaja
Merja Laitila-Ukkola
Tuula Lautala
Maija-Liisa Linnilä
Maria Martin
Erityisasiantuntija
Kari Matela
Alueasiamies
Inga Mukku
hyvinvointikoordinaattori/hanketyöntekijä
Tuula Mäntymäki
Anne-Maria Näkkäläjärvi
Johtava sosiaalityöntekijä
Mikko Närhi
Kehittäjä-sosiaalityöntekijä
Anni Partanen
Projektipäällikkö
Anniina Rahkola
suunnittelija I terveydenhuollon kirjaaminen
Susanna Sakko
Emmaleena Salla
Eija Savelius-Koski
Kehittäjäsosiaalityöntekijä
Jari Savikuja
sosiaalityöntekijä
Maija Tervo
Kerttu Vesterinen
Sosiaalityöntekijä
Sari Vuorilampi
Ylitarkastaja
Jani Vuoti

Käyttöohje

  1. Kirjaudu palveluun

    Viestissä nimesi tai muut henkilötiedot eivät näy palvelun työntekijöille. Palveluun pitää kuitenkin tunnistautua, jotta tiedot tallentuvat OmaVirtuun. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia.

  2. Kirjoita asiasi ja napsauta Lähetä-painiketta

    Viesti menee vain palvelun työntekijöille.

  3. Saat ilmoituksen sinulle saapuneesta vastauksesta

    Ilmoitus tulee valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi. Siinä ei näytetä asiakassuhteeseen tai sinuun liityvää tietoa. 

  4. Kirjaudu ja lue saapunut viesti OmaVirtusta

    Pääset lukemaan saapuneen viestin tunnistautumalla OmaVirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta. Kaikki viestit säilyvät siellä tallessa ja vain sinä pääset sinne.