Vaatii tunnistautumisen

Sähköinen yhteydenotto terveyskeskukseen

Voit ottaa yhteyttä Kittilän terveyskeskukseen tämän sähköisen lomakkeen avulla, silloin kun sinulle sopii. Yhteydenoton voit tehdä esimerkiksi seuraavissa tilanteissa: liitteiden toimittaminen, yhteydenotto pitkäaikaissairauksien tai uusien oireiden vuoksi, ajanvaraus terveyskeskukseen. Yhteydenoton tehtyäsi olemme sinuun yhteydessä viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.

Hätätapauksissa soita 112.
  • Kittilän kunnassa on käytössä Omaolo -palvelu. Käytössä oleviin oirearvioihin voit tutustua kunnan verkkosivuilla tästä linkistä
  • Terveyskeskuksen laboratorio ja koronarokotukset toimivat ajanvarausperiaatteella tästä linkistä
  • Reseptien uusinta osoitteesta www.kanta.fi
    Jos et voi uusia reseptiäsi Kannassa, voit tehdä uusimispyynnön tämän palvelun kautta.

Kuinka toimin?

Kirjaudu palveluun

Palvelun työntekijät

Terveyskeskuksen henkilökunta

Käyttöohje

  1. Kirjaudu palveluun

    Palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistamista, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia.

  2. Täytä yhteydenottolomake

    Kun täytät ja lähetät lomakkeen, annat samalla luvan ammattilaisen tarvittaessa pyytää konsultaatiota muualta esim. Lapin keskussairaalasta. Lähettämäsi tiedot kirjataan sairauskertomukseen.

  3. Saat ilmoituksen sinulle saapuneesta vastauksesta

    Ilmoitus tulee valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi. Siinä ei näytetä asiakassuhteeseen tai sinuun liityvää tietoa. 

  4. Kirjaudu ja lue saapunut viesti OmaVirtusta

    Pääset lukemaan saapuneen viestin tunnistautumalla Omavirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta. Kaikki viestit säilyvät siellä tallessa ja vain sinä pääset sinne.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Lapin hyvinvointialue
Palvelulupaus kolme arkipäivää
Keskimääräinen vastausaika 1 vrk

Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa

Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.

Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.

Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.

Tietosuojaseloste

Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)