Vaatii tunnistautumisen

Yhteydenotto perhe- ja mielenterveysklinikalle

Kemijärven kaupungin perhe- ja mielenterveysklinikalta saat apua, kun sinulla on huoli jaksamisestasi tai psyykkisestä hyvinvoinnistasi, elämäntilanteesi on haastava tai esimerkiksi päihteiden käyttösi huolettaa sinua. Palvelun kautta voit ottaa yhteyttä perhe- ja mielenterveysklinikan sairaanhoitajaan milloin tahansa. Sähköisellä yhteydenotolla voit mm. jättää soittopyynnön, saada vastauksen kysymykseesi palvelun kautta (OmaVirtu), uusia reseptin tai perua varatun ajan perhe- ja mielenterveysklinikalle.

Vastaamme sinulle viimeistään kolmen (3) arkipäivän kuluessa. Jos olet jättänyt soittopyynnön, sairaanhoitaja soittaa sinulle kello 9-15 välisenä aikana.

Palvelu vaatii vahvan tunnistautumisen (mobiilivarmenne, pankkitunnukset tai varmennekortti). Mikäli sinulla ei ole mahdollista tai et halua tunnistaua, voit tehdä anonyymin yhteydenoton tästä.

Mikäli avun tarpeesi on kiireellinen, ota yhteyttä puhelimitse:
•    Perhe- ja mielenterveysklinikan sairaanhoitajaan (linkki avautuu uuteen ikkunaan)
•    Hätätilanteessa soita 112

Kuinka toimin?

Kirjaudu palveluun

Palvelun työntekijät

Arja-Helena Halonen
sairaanhoitaja
Vuokko Lahtela
Kirsi Saari

Käyttöohje

  1. Kirjaudu palveluun

    Palvelun käyttö edellyttää vahvaa tunnistamista, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi. Tunnistautumistavan voit valita itse. Voit käyttää verkkopankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai varmennekorttia. Lisätietoa Suomi.fi tunnistautumisesta (avautuu uudelle välilehdelle)

  2. Täytä yhteydenottolomake

    Lomakkeet jäävät sinulle talteen OmaVirtuun. Pääset näkemään lomakkeet tunnistautumalla Omavirtuun. Painikkeen löydät verkkosivun oikeasta kulmasta.

  3. Sinuun otetaan yhteyttä

    Työntekijät ottavat sinun yhteyttä valintasi mukaan puhelimitse tai tämän palvelun kautta.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Lapin hyvinvointialue
Palvelulupaus kolme arkipäivää
Keskimääräinen vastausaika 0 vrk
Maksuton

Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa

Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.

Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.

Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.

Tietosuojaseloste

Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)