Anonyymi

Pyydä apua

Pyydä apua -nappi on lapsiperheille ja nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Nappia painamalla voi pyytää apua, kysyä neuvoa tai jättää yhteydenottopyynnön. Yhteydenottoihin vastaavat lasten, nuorten ja perheiden palveluiden työntekijät.

Voit pyytää apua tai neuvoa omaan tai läheisen tilanteeseen liittyen. Sinuun ollaan yhteydessä viimeistään 1–2 arkipäivän aikana.

Kuinka toimin?

Klikkaa alla olevaa "Pyydä apua" -painiketta, siirtyäksesi lomakkeelle

Palvelun työntekijät

Laura Petäjäjärvi
Perhetyöntekijä
Sanna Sarajärvi
Perhetyöntekijä

Käyttöohje

  1. Täytä Pyydä apua -lomake

    Pyydä apua -palvelua voit käyttää ilman tunnistautumista tai kirjautumista. Voit pyytää apua tai palvelua, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain.

    Täytä lomakkeelle avautuviin kohtiin nimesi tai nimimerkkisi, yhteystietosi ja kirjoita vapaamuotoinen kuvaus avuntarpeesta.

  2. Lopuksi napsauta Lähetä -painiketta

    Täytetty lomake menee kunnan vastuualueen työntekijöille. He ottavat yhteyttä ja huolehtivat jatkosta.

Tietoa palvelusta

Palvelun tuottaa Lapin hyvinvointialue
Palvelulupaus seuraavana arkipäivänä
Keskimääräinen vastausaika 0 vrk
Maksuton

Digitaalinen etäpalvelu säästää aikaa, rahaa ja luontoa

Yhä useampi sote-alan palvelu voidaan toteuttaa digitaalisena etäpalveluna, jolloin sekä ilmastopäästöt että palvelun taloudelliset kulut pienenevät.

Lappilaisten arjessa digitaalisten palveluiden käyttö näkyy erityisesti matkakulujen ja -ajan säästöinä. Polttoaineiden kulutuksen säästöt tuntuvat asukkaiden arjessa konkreettisesti, ja säästettyä aikaa voi käyttää matkustamisen sijaan esimerkiksi harrastuksiin.

Testaa, millaiset ilmastosäästöt etäpalvelun käyttö tuottaisi juuri sinulle: Klikkaa tästä Virtun hiilijalanjälkilaskuriin.

Tietosuojaseloste

Lapin hyvinvointialueen tietosuojaseloste (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)